donderdag 21 april 2011

Hij is binnen!!


Weet je nog dat ik hier een berichtje schreef over dit nieuwe tijdsschrift??


Joepie, de postbode bracht deze week een doos en daar zat het eerste nummer in...spannend, 's kijken of het net zo mooi en inspirerend is als ik dacht. Want mijn verwachtingen waren hooggespannen!



Ik kan je zeggen: het blad is zelfs nog mooier dan ik dacht WOW wat een prachtige projecten, ik zou er zo een paar kunnen uitkiezen om direct aan te beginnen. Ik weet zeker dat jullie dit ook vinden als je erin bladert!

Heb ik je enthousiast gemaakt?? Als je je hebt opgegeven dan heb je geluk en krijg je vandaag van mij een mailtje over dit tijdschrift. Zo niet, geef je dan op dan kun je het volgende nummer wél ontvangen, want ik ga hier zeker mee door!
Het tijdschrift ( nou tijdschrift, het is zo dik dat het wel een boek lijkt) kost 13,50 + 2,50 voor verpakken en verzenden.


Happy Quilting,



Image and video hosting by TinyPic

1 opmerking:

  1. He, wat leuk! Ook ik kreeg hem binnen door het abonnement dat ik was aangegaan met ze in Amerika...en bij mij op mijn blog:
    http://miramoza.blogspot.com/
    staat er een link om te zien wat er zoal in staat!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje achterlaat!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...