maandag 11 april 2011

Weer thuis...


van de tentoonstelling op de Delft in Rotterdam.





Twee dagen ben ik daar met een stand aanwezig geweest, wat een leuke plek voor een quiltevenement. Het was heel gezellig, veel gekletst met klanten, bekenden van de blog en collega's. Hier wat sfeerplaatjes en mijzelf & Hubertine in de stoffenkraam :0)

Zie je op een van de foto's de nieuwe serie van Moda Collections for a Cause -Faith- die serie kwam precies op tijd binnen vorige week om mee te nemen dit weekend. En ik was zo blij toen de dozen van de leverancier opengingen, ze zijn net zo mooi als ik het me herinnerde van de stalen!! Stay tuned, meer hierover deze week en nog veel meer NIEUWTJES die ik met jullie wil delen.

Happy Quilting,

Image and video hosting by TinyPic

1 opmerking:

  1. Dag buuf ^_^ Fijn dat jullie weer goed thuis zijn gekomen. Je stoffen zijn weer om te smullen.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje achterlaat!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...