zondag 17 april 2011

Zandlopers...

Er is weer een nieuw blokje gemaakt voor de Friendship Sampler, die wil ik aan jullie showen. Maar eerst een dankjewel voor alle lieve reacties en felicitaties op het grote nieuws. Om jullie vraag te beantwoorden: de kleine wordt eind oktober verwacht, en ik voel me super! Ik wist niet dat je de eerste drie maanden door kon komen zonder een vleugje misselijkheid :0) Maar wel extra veel trek in zoet en snoep en drop en geperst sinaasappelsap LOL Kijk dit is het 7e blokje dat dit keer is uitgekozen door Hubertine: ik vond hem zoo leuk. De leukste om te maken tot nu toe denk ik. Kijk op quiltwel om haar kleurkeus te zien! Nog 5 weken en we hebben alle 12 blokjes af, ik hoop dat je het leuk vindt om elke week met ons mee te kijken.

Happy Quilting,

Image and video hosting by TinyPic

2 opmerkingen:

Gezellig dat je een berichtje achterlaat!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...