zaterdag 7 mei 2011

En de sampler groeit...




verder met blokje nummer 8! Het lag even stil, de werkstukken van de lessen in Nantes zijn ook erg leuk en makkelijk 'erbij te pakken', maar het is ook weer heerlijk om dit churn dash blokje te patchen...Deze is door mij uitgekozen, het is één van mijn favoriete blokken. Al haal ik hem nogal eens door elkaar met het shoo fly blokje; het verschil is dat bij het churn dash blok de middenblokjes uit 2 stroken bestaat en bij het shoo fly blok is dit gewoon 1 lapje...




Hier zie je de blokjes tot nu toe.


Iedereen een hele fijne luie moederdag gewenst!!!
Geniet van het ontbijtje op bed :0))

Image and video hosting by TinyPic

2 opmerkingen:

  1. Ha, één van mijn favoriete blokken ;-). Dat andere kleur blokje in het midden vind ik ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die andere kleur in het midden doet het inderdaad goed. Al een leuke stapel zo.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje achterlaat!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...