vrijdag 23 december 2011

Beste wensen !

Vandaag was de winkel voor het laatst dit jaar geopend. Om half 5 deed zij de deur dicht en is de kerstvakantie ook voor ons begonnen.
Dankjulliewel voor een heel mooi afgelopen jaar, voor jullie vriendschap en meeleven. Voor mij een heel bijzonder jaar waarin ik moeder werd van een lief gezond meisje en daardoor extra veel tijd aan mijn gezin kon geven...te merken dat de quilters/cursisten uit de winkel mij dit gunnen en toch trouw blijven komen doet mij heel goed.
Ik wens jullie allemaal heel gelukkige kerstdagen toe en een nieuw jaar vol inspiratie, passie en nieuwe projecten om van te genieten...

Op woensdag 4 januari zijn we er weer!


Image and video hosting by TinyPic

3 opmerkingen:

  1. Jullie ook fijne feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijne kerstdagen , helaas geen witte maar een groene is ook gezellig en voor 2012 veel geluk , Liefde en gezondheid voor jou en je team.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wens jou en iedereen die je lief is hele gezellige feestdagen toe, en geniet lekker van je vrije tijd. Graag tot volgend jaar!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje achterlaat!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...