maandag 23 april 2012

Onze nieuwe BOM !

Met veel plezier presenteren we ons nieuwe Blok van de Maand project!

Tiny Town van Bunny Hill Design
Huisjes, gezellige straatjes en mooie stoffen van o.a. Moda Blackbird, 3 Sisters en Fig Tree maken dat wij verliefd werden op deze quilt!
Het project start in juni en loopt tot en met februari 2013. Je vindt alle informatie op onze website.
We versturen elke maand pakketjes inclusief patroon en stoffen. Ook kun je meedoen aan een bee die na de zomer zal starten.

Het aantal plaatsen in dit project is beperkt, dus overweeg je om mee te doen wacht dan niet te lang! Je kunt je online inschrijven. Klik hier.

Happy Bom-ming ;0)
Image and video hosting by TinyPic

5 opmerkingen:

  1. Hij is zooo mooi... twijfel, twijfel...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ohhhhh, ik ben verkocht hoor,
    enne heb mezelf natuurlijk direct aangemeld,
    net zo lief als the night before, waar ik overigens
    nog steeds aan bezig ben, maar jaaaa,

    groetjes Mireille

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig stadje! En van die lieve lente-kleuren! Daar is het altijd lente, nu wij nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oohh.. als ik toch wat meer tijd en ruimte had.. Dit is wel een toppertje hoor! Daar zou ik zo de afstand voor over hebben ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, ik vind hem helemaal geweldig. Dus toen ik je berichtje zag op facebook heb ik met meteen aangemeld.
    Machtigingsformulier komt eraan hoor alleen mijn printer had het begeven.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje achterlaat!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...