vrijdag 24 mei 2013

SAL Savannah's Stars aflevering 2!

Hallo allemaal,

Allereerst een huishoudelijke mededeling: zaterdag 25 mei is de winkel gesloten.
Ik bezoek dan een congres om nog beter te worden in mijn vak namelijk het ondernemerschap! Waar ik elke dag van geniet, en dit weekend ga ik mij met vele andere ondernemers onderdompelen in een weekend vol inspiratie, tips, leren & delen!  En daar wordt de winkel (en dat is weer fijn voor jullie) alleen maar beter van :0)


Er zijn alweer 2 weken voorbij en ik wil jullie heel graag de volgende 5 Ohio Stars laten zien!
Weer nieuwe achtergrond stofjes en nieuwe kleurtjes voor de sterren. Gebruik je onze pakketjes, maak dan ook gebruik van je restjes van aflevering 1 om meer verschillende combinaties in de sterren te maken.
(de foto's zijn wat vlekkerig door de scanner, in het echt zijn ze véeeel mooier)  lol

Heb je de pakketjes besteld, deze worden maandag a.s. verstuurd!


Werk je met je eigen stoffen mee met deze Sew Along, dan vind ik het leuk om jouw blokken hier te laten zien...ben jij al zover ?! Dan kun je ze mailen naar info@thestitchcottage.nl

Deze dag is in de winkel voorbij gevlogen, druk druk met nieuwe projecten plannen voor het najaar. Heerlijk met haar kunnen brainstormen & ontwerpen en jongens...er komt toch zoiets leuks aan! Al met al kwam ik moe maar voldaan thuis bij de kindjes en kan ik jullie nu dit korte berichtje schrijven.Volgende keer meer nieuwtjes :0)

Fijn weekend!

Image and video hosting by TinyPic

1 opmerking:

  1. Leuk hè, al die mensen lekker maken... het was een heerlijke dag met een geweldig resultaat. Of moet ik zeggen start?

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje achterlaat!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...