donderdag 6 juni 2013

1+1= heel veel leesplezier!

Hallo allemaal,

Genieten jullie heerlijk van een handwerkje in het zonnetje? Ik hoop het wel, we hebben er nu lang genoeg op gewacht :0)

Om het plezier te vergroten heb ik jullie een SALE beloofd in de winkel van alle mooie quilttijdschriften. Alleen de meest recente nummers zijn uitgesloten, verder mogen alle tijdschriften in de aanbieding. Je kunt dus vanaf nu komen snuffelen in de winkel maar ik dacht: hoe kan ik jullie als lezers van mijn blog laten meeprofiteren van deze actie? Als je verder weg woont, kun je niet 'even' langsrijden....
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ik heb er dus heel wat op de foto gezet. De actie is dat je bij ieder tijdschrift een Australian Country Threads cadeau krijgt! Welke dat is is een verrassing, maar ze staan allemaal boordevol leuke grote & kleine projecten.
Je stuurt een email naar info@thestitchcottage.nl en vermeld daarin wat er op het roze briefje staat bijv. Q5 en natuurlijk je adresgegevens. Dan stuur ik je een bevestiging van je bestelling.
 
 
 
 
 
 
 
 

Voor deze actie geldt de speciale prijs van €12,50 inclusief verzenden in Nederland. Dus hiervoor krijg je 2 tijdschriften in de bus. Geef dus snel je keuze door. En dan straks lekker lezen in het zonnetje!

Happy Quilting,


Image and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig dat je een berichtje achterlaat!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...